Beszélgessünk!

Ha kérdésed van, tanácsot szertnél kérni, vagy csak egyszerűen üzenni szeretnél, itt megteheted!

Nyiss új témát, vagy szólj hozzá a meglévőekhez!

Beszélgessünk!

Tippek

Vrskovetz Eszter | 2016.07.07

Szia Szilvi!
Most készülök életem első félmaratonjàra :-)

Tudnál tippet adni, hogy a 21 km táv alatt mikor,milyen táplálék kiegészítőt vigyek be? ( gondolok itt a zselére vagy izotóniás italra...stb ) Hogyan osszam be az energiámat a legoptimálisabban?

Illetve javaslod e a kompressziós zokni beszerzèsét?

Válaszodat előre is köszönöm és sok sikert a továbbiakban is :-)

Tisztelettel :

Eszter :-)

Re:Tippek

Lubics Szilvi | 2016.07.25

Kedves Eszter!

Gondolom, hogy az első félmaratonodat versenyen fogod futni, így érdemes tájékozódnod, hogy a versenyen hol lesz frissítés, és mi lesz az asztalokon. Javaslom, hogy (ha a szokásos 3-5 km gyakorisággal lesz) minden asztalnál állj meg, és igyál 1-2 dl vizet vagy izót, minden 2. asztalnál egyél egy kis banánt, vagy 1 gélt.
Az első versenynél a biztos célbaérés és az élmények gyűjtése a legfontosabb, így a számodra nem túl megterhelő tempóval indulj, ne fusd el az elejét! Ha marad energiád, fusd meg az utolsó 5 km-t inkább! :-)
A kompressziós zokninak ekkora távon nincs jelentősége.
Sok sikert, hajrá!

Re:Re:Tippek

Vrskovetz Eszter | 2016.07.30

Nagyon szépen köszönöm a választ! :) Be fogom tartani!
Én is ott voltam a június 23 Night Run-on és keresetlek is de akkora tömegben sajnos nem találtalak, mi a 7 km-en indultunk, szerettem volna egy közös képet, de talán majd legközelebb :-)

Re:Re:Re:Tippek

Lubics Szilvi | 2016.08.01

Így van, még biztosan lesz rá alkalom: úgy néz ki, hogy még indulok néhány futóversenyen. :-)

A kompressziós zokniról

imre | 2016.08.12

Kedves Szilavia,
olvasva tanácsod a kompressziós zokni használatáról, kérdezném, hogy hol a távhatár ebben az eseteben, azaz milyen távokra javasolod alkalmazni ezt a sporteszközt?
Miért jó ez, hiszen nem természetes folymatról van szó.

Re: A kompressziós zokniról

Lubics Szilvi | 2016.09.01

Kedves Imre!
A kompressziós zokni/sportszár hasznáról megoszlanak a vélemények. Egyértelmű távhatár szerintem nem jelölhető ki, én az ultrafutásaim során használom, illetve a regenerációban is jó hatásúnak érzem.

Re:Re: A kompressziós zokniról

imre | 2016.09.06

Kedves Szilvia,
köszönöm válaszod!
Az szervezetünkel kapcsolatban a dolgokat mindig evolúciós oldaláról közelítem meg, ezért írtam, hogy nem természetes ilyen sportszárat használni, annek ellenére, hogy jó hatást keltenek. Viszont mi a következménye, illetve a szervezet adaptációja révén, mi az úgynevezett "mellékhatása"? (ami általában később, évek után szokot jelentkezni)
Tapasztalatom az, hogy megfelelő életmód mellett, nyáron is, nagy melegben, egy 25km-es erős edzés után, 4-5 óra elegendő ahhoz, hogy ne érezzem az edzés utánni tipikus közérzetet " (a regeneráció nagyon gyors)

SEGÍTSÉG KÉRÉS

Lőrinczi Réka | 2016.05.14

Kedves Szilvi! Légy szives segíts milyen krémet használsz
kidörzsölés ellen? Köszönöm: Réka

Re:SEGÍTSÉG KÉRÉS

Szilvi | 2016.05.20

Kedves Réka!
Nekem legjobban a lanolin vált be, ez patikákban kapható, tisztított gyapjúzsír (háziorvos receptre is fel tudja írni: adeps lanae). Olcsó, rendkívül jó, tartós, több órás eső sem fog ki rajta. Hátránya, hogy hidegen kicsit nehezen kenhető.

24 órás futás OB, Sárvár, 2016.

imre | 2016.04.26

Keves Szilvia,
szeretném megkérdezni, hogy pár nap eltelte után, hogy ítéled meg szereplésed az OB-on?

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Új hozzászólás hozzáadása