Beszélgessünk!

Ha kérdésed van, tanácsot szertnél kérni, vagy csak egyszerűen üzenni szeretnél, itt megteheted!

Nyiss új témát, vagy szólj hozzá a meglévőekhez!

Beszélgessünk!

Re:Re:Re:Ultratávok

Lubics Szilvi | 2016.10.18

Kedves Imre!
Ajánlom a magyar csapat facebook oldalát, mely nyilvános:
https://www.facebook.com/24-%C3%B3r%C3%A1s-Eur%C3%B3pa-bajnoks%C3%A1g-magyar-csapata-356217647898901/
illetve a verseny hivatalos oldalát:
http://www.albi24h.fr/
Köszönöm a szurkolást!

Velencei Szupermaraton

Polczer Tamás | 2016.09.02

Kedves Szilvia!
Először is gratulálok eddigi teljesítményeidhez! Nagyon sok plusz motívációt adsz a futáshoz. (Én márc.-ban kezdtem)

Jól látom ,hogy Te is 30km-en indulsz vasárnap Velencén?!

Nekem ez lesz eddigi leghosszabb futásom. 1 hónapja futottam első félmaratonom (1:52:15). Van esetleg valami tipped,hogy fussam életem első 30-asát?

köszönöm

Re:Velencei Szupermaraton

Lubics Szilvi | 2016.09.20

Kedves Tamás!
Ne haragudj, elkerülte a figyelmemet a kérdésed, ezért nem válaszoltam rá. Remélem jól sikerült a versenyed - további jó futásokat kívánok!

Tippek

Vrskovetz Eszter | 2016.07.07

Szia Szilvi!
Most készülök életem első félmaratonjàra :-)

Tudnál tippet adni, hogy a 21 km táv alatt mikor,milyen táplálék kiegészítőt vigyek be? ( gondolok itt a zselére vagy izotóniás italra...stb ) Hogyan osszam be az energiámat a legoptimálisabban?

Illetve javaslod e a kompressziós zokni beszerzèsét?

Válaszodat előre is köszönöm és sok sikert a továbbiakban is :-)

Tisztelettel :

Eszter :-)

Re:Tippek

Lubics Szilvi | 2016.07.25

Kedves Eszter!

Gondolom, hogy az első félmaratonodat versenyen fogod futni, így érdemes tájékozódnod, hogy a versenyen hol lesz frissítés, és mi lesz az asztalokon. Javaslom, hogy (ha a szokásos 3-5 km gyakorisággal lesz) minden asztalnál állj meg, és igyál 1-2 dl vizet vagy izót, minden 2. asztalnál egyél egy kis banánt, vagy 1 gélt.
Az első versenynél a biztos célbaérés és az élmények gyűjtése a legfontosabb, így a számodra nem túl megterhelő tempóval indulj, ne fusd el az elejét! Ha marad energiád, fusd meg az utolsó 5 km-t inkább! :-)
A kompressziós zokninak ekkora távon nincs jelentősége.
Sok sikert, hajrá!

Re:Re:Tippek

Vrskovetz Eszter | 2016.07.30

Nagyon szépen köszönöm a választ! :) Be fogom tartani!
Én is ott voltam a június 23 Night Run-on és keresetlek is de akkora tömegben sajnos nem találtalak, mi a 7 km-en indultunk, szerettem volna egy közös képet, de talán majd legközelebb :-)

Re:Re:Re:Tippek

Lubics Szilvi | 2016.08.01

Így van, még biztosan lesz rá alkalom: úgy néz ki, hogy még indulok néhány futóversenyen. :-)

A kompressziós zokniról

imre | 2016.08.12

Kedves Szilavia,
olvasva tanácsod a kompressziós zokni használatáról, kérdezném, hogy hol a távhatár ebben az eseteben, azaz milyen távokra javasolod alkalmazni ezt a sporteszközt?
Miért jó ez, hiszen nem természetes folymatról van szó.

Re: A kompressziós zokniról

Lubics Szilvi | 2016.09.01

Kedves Imre!
A kompressziós zokni/sportszár hasznáról megoszlanak a vélemények. Egyértelmű távhatár szerintem nem jelölhető ki, én az ultrafutásaim során használom, illetve a regenerációban is jó hatásúnak érzem.

Re:Re: A kompressziós zokniról

imre | 2016.09.06

Kedves Szilvia,
köszönöm válaszod!
Az szervezetünkel kapcsolatban a dolgokat mindig evolúciós oldaláról közelítem meg, ezért írtam, hogy nem természetes ilyen sportszárat használni, annek ellenére, hogy jó hatást keltenek. Viszont mi a következménye, illetve a szervezet adaptációja révén, mi az úgynevezett "mellékhatása"? (ami általában később, évek után szokot jelentkezni)
Tapasztalatom az, hogy megfelelő életmód mellett, nyáron is, nagy melegben, egy 25km-es erős edzés után, 4-5 óra elegendő ahhoz, hogy ne érezzem az edzés utánni tipikus közérzetet " (a regeneráció nagyon gyors)

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Új hozzászólás hozzáadása