2015

2016.01.02 12:24

 

2015.
Futás szempontjából nem a legkiemelkedőbb évem volt, nagyon sok versenyt csak hatalmas belső küzdelmek árán tudtam teljesíteni.

A fő célom a Torinóban rendezett 24 órás VB volt. Azt hiszem - minden túlzás nélkül - életem legjobb formájában utaztam Olaszországba. Sok-sok tényező játszott közre abban, hogy nem sikerült a tervezettnek megfelelően futnom, gyakorlatilag a második órától láttam, hogy ez nem AZ a nap. Amire büszke vagyok, hogy abban az állapotban 24 órán át ...mozgásban tudtam maradni a csapatért, végül 205 km-t futottam. A verseny után nem a testemet, hanem a lelkemet kellett inkább gyógyítani.

Május végén jött az Ultrabalaton: 220 km 22 óra 23 perc alatt. Nem sok maradt belőlem a verseny végére... Különös, hogy az első olyan versenyem, ahol az edzőm, Lőrincz Olivér frissített.

Lavaredo Ultra Trail: az év túlhajszoltsága itt jött ki maximálisan: 100 kilométer után 3 órát feküdtem egy menedékházban, de így is "időben" célba értem, és meglett a Western States kvalifikáció, amiért odamentem. Ami még fontosabb: nagyon élveztem a versenyt, a csodálatos környezetet, eldöntöttem, hogy minden évben fogok indulni 1-2 ilyen megmérettetésen.

Spartathlon: nálam az év megkoronázása. Kőkemény mezőnyben sikerül a dobogó 3. fokára állnom, amiért az utolsó maratont eléggé meg kellett tolnom. A versenyen először volt velem a fiam Olivér. Úgy látszik, maradandó nyomokat hagytam benne, azóta is fut...

Ezek a fő versenyek, de persze sok kisebb ultra is volt: Korinthosz.hu, 4 napos Balaton Szupermaraton 2 napja, pár terepverseny.

2015 fontos változást is hozott nálam a futás terén. Nyár elejétől szinte csak terepen edzek, mindig a kutyámmal Marcipánnal. Az edzéseken közel sem teljesítek annyi kilométert, mint eddig, hiszen a szintek miatt nem fogy annyira a táv.
A száraz tények:
7602 km
116 058 m szintemelkedés
közel 750 óra futómozgás

Köszönöm mindenkinek, aki végig csinálta velem az évet: a férjemnek Gyurinak elsősorban, a gyerekeimnek, az edzőmnek Olivérnek és Nektek a sok szurkolásért és kedves szóért!

 Hajrá 2016!