Badwater - végigértem

2017.07.12 20:20

Sikerült! 36 óra 9 perc alatt végigértem a Bawater Ultramaraton 217 km-es távján.

A versenyről írok majd bővebben. Most csak annyit, hogy csodás helyszínen egy meglehetősen extrém kihívás volt a Badwater számomra, amire nem hiába volt a felkészülés is szokatlanul nehéz, még így is csak nagy küzdelmek után tudtam végigérni a pályán. Az meglepetésként ért, hogy 4. lettem, a verseny alatt a sorrendről semmilyen információnk nem volt. Egy "kicsit" elfáradtam, de pár órával a verseny után már azt tudom mondani: megérte.
Köszönöm a csapatom fáradhatatlan segítségét, nélkülük valószínűleg már az első órában felperzselt volna a hőség. :-)

 

Azt hiszem, ruházati kiegészítőre nem vágytam még annyira, mint erre az övcsatra, ami a Badwater teljesítőinek a díjazása. :-))

A verseny utáni regenerációm jól halad, másnap már kirándultunk is egyet a közeli nemzeti parkban - igaz, nekem a lehető legközelebb kellett kiszállnom a látnivalóknál, mert még csak sántikálni tudok. De egy-két nap, és biztos, hogy újra futok!