Egy hihetetlen teljesítés margójára

2017.05.26 11:52

"Ki az, aki téged motivál, akire felnézel, vagy a nehéz helyzetekben segítségedre van?" - ezt a kérdést kaptam a héten, egy előadásom után.

Ha egy valakit kellene mondanom, ki a legnagyobb példaképem, az a Nagymamám lenne. Már nincs köztünk, de velem van, és lesz, amíg csak élek.Szerencsés vagyok, hiszen pont a sportnak köszönhetően rengeteg fantasztikus embert ismerhetek. Számtalan olyan sportolót tudnék felsorolni, aki valamilyen módon motivált, kaptam tőle egy "pakkot", amit a nehéz helyzetekben kibonthatok. A fenti kérdésre válaszolva most mégis egy nagyon friss élményemet meséltem el nekik:

Télen felhívott egy lány, akivel futottunk már együtt az Ultrabalatonon váltó csapatban, a DK Nehézbombázóiként. Nagyon megkedveltem, azóta is tartjuk a kapcsolatot. Kétségbeesetten keresett, hogy mit tegyen, mert a párja egyéniben le akarja futni az Ultrabalatont, egyetlen egy maratonnal eddig a lábaiban. Soroltam az érveim, hogy miért ne induljon: végig kell járni az utat, különben is, miért most azonnal, belesérül, kiég stb. Erről már lekéstünk,mondta, ő INDULNI FOG, mégpedig az idén. Erre azt mondtam, ha így van, egy dolgot tehet: teljes mellszélességgel mellé áll, támogatja, hisz benne.

A párjával, Zsolttal együtt futottunk a 4 napos Balaton-kerülés egyik napján, nagyon szépen futott, közben beszélgettünk. Kétség nem volt benne az UB-vel kapcsolatban. Azt hiszem ehhez ez kell: a 100%-os hit. Kérdések nélkül.

Ahogy pár hónap alatt lehet, becsületesen felkészült, ennek ellenére fizikálisan nem volt kész - ezt most már, a verseny után ő is érzi - de fejben erős volt, amennyire lehet, és kell. Nem tudom, miért akarta ennyire, nem tudom, mi motiválta, de az biztos, hogy elmondhatatlanul fontos volt neki. Kőkemény menet volt, de megcsinálta! Valóra vált az álma. Megcsinálta szintidőn belül az Ultrabalatont!

Őrültség volt, amit műveltél, mégis felnézek rád Schülle Zsolt!
Amit kaptam tőled, a Badwateren elő fogom venni!

ui: "Ne próbálja ki otthon!"