Piros 85

2014.11.01 22:46

 

Spartathlon után 5 héttel KIZÁRT, hogy P 85-öt fussak! Ezt mondtam egy hete szombaton, amikor Tamás Rudolf invitált, menjek én is. Pár óra múlva radikálisan megváltozott a dolog. Nevezni szerettem volna a Lavaredora, csakhogy oda kell 2 UTMB pont, nekem viszont nincs. Egy lehetőségem volt: elindulok a P 85-ön. No a para tetőfokára hágott, hogy a fenébe csinálom én azt meg, még nem is edzettem Spartathlon után csak rövideket. Mindez múlt szombat délután történt. Anita barátné...m azonnal felajánlotta, hogy segít, amit tud. Ez megnyugtatott. A lényeg az volt, ha 14:55-el ha beérek, az is 2 pont. Tehát nincs rohanás, túlélős tempó lesz. Anitával megbeszéltük, hogy Dobogókőnél, Nagy-Kopárnál, Nagykovácsinál és Szépjuhásznénál vár majd. Kicseréljük az ivózsákot és megnézi élek-e még.

A reggel kicsit kalandos volt, kilyukadt az ivózsákom, lefagyott az órám, de a rajtra minden rendeződött. Az eltervezett módon futottam, szépen, kényelmesen, beszélgetve. Reménykedtem, hogy nem kavarok el, de a jelölés tökéletes volt. Dobogókőnél csatlakozott hozzám Kertész Dóra, együtt futottunk úgy 20 kilométert. Jó volt, csak úgy repült az idő és fogyott a táv. Vártam persze, mikor köszön be az 5 hetes Spartathlon utáni fáradtság, de csak nem jött. Nem néztem az órámat, fogalmam sem volt, mennyi ideje futok és milyen tempóval, jól voltam és más nem érdekelt. János-hegy előtt megláttam Olivért, jött velem kicsit, nagyon örültem neki, de nem maradt sokáig. Onnan András Kurucz lett a társam jópár kilométeren át. Vele értünk fel az Erzsébet kilátóhoz, elővettem a lámpát, amivel küzdöttem kicsit, mivel nem az enyém volt, de végül sikerült szép nagy fény nyalábot varázsolnom és biztonsággal haladhattam a sötétben is. Meg kell mondjam rettenetesen élveztem az egészet, egy percre nem voltam fáradt. Nagyon boldog voltam, hogy egyedül is mertem futni a sötétben, ez nálam eddig nagy félelem volt. Örültem, hogy sikerült gond nélkül lefutnom a versenyt. A célba érés után tudtam meg mennyi is lett az időm, nem is gondoltam, hogy így sikerült. Köszönöm a szervezés Kimmel Péter, nekem minden nagyon tetszett. Az első helyért járó díj pedig egyszerűen gyönyörű!