Vissza az edzésekhez

2016.12.07 13:20

Néhány hét "szabadság" után visszatértem az igazi edzésekhez.

Bevallom, nem szeretem a hideget, télen legszívesebben egész nap bent kuksolnék a lakásban, meleg teát iszogatva. 2003. nyarán kezdtem el futni. Az első, őszi félmaratonom után már tudtam, hogy kell találnom valami nagy célt, ami miatt ki tudom lökdösni magam majd a hidegben is futni. Akkor ez egy maraton volt. A mostani heteimhez képest nem igényelt túl sok edzést, de azért küzdeni kellett magammal rendesen, hogy menjen...
2008. volt az első év, amikor az akkori állapotomhoz képest már rengeteget edzettem egy célért: a Bécs - Budapest Szupermaratont szerettem volna megcsinálni abban az évben. Rengeteget futottunk, mindegy volt milyen idő volt, csináltuk.
Nekem a téli hónapok azóta is mindig a legnehezebbek. Mellkasomra csatolni hideg kézzel a vizes pulzuspántot és elindulni a kinti hűvösbe. Brrr. Gondolom ismerős érzés sokaknak...

Hogy menjen, hogy könnyebben menjen, mindig kellettek - kellenek a célok. 2017-re is megvannak már.