Az élet nem áll meg

2016.01.31 20:44

Csütrötök délelőtt még a Parlamentben vehettem át a Magyar Becsület Rendet, aznap este pedig már Nagykanizsán róttam a kilométereket társaimmal, hisz elkezdődött az ultrafutó edzőtábor, amit most negyedik alkalommal szerveztem meg. A csütörtöki könnyebb futás után pénetekn 40 km-t futottunk, 1200 m szintemelkedéssel a gyönyörű Zalai - dombságban. 22-en vágtunk neki az útnak, csodálatos napos időben.

 

Nagyon boldoggá tesz, hogy ennyi futó láthatja, mennyire gyönyörű Nagykanizsa környéke!

 

 

Szombaton Zalakarosra futottunk, vasárnap pedig a "Yours Truly" futás keretében 50 kilométert tettünk meg.

Pár hónap tervezgetés, szervezés, izgalom után hirtelen aztá vége is lett a tábornak. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan voltunk, én rengeteget töltődtem. Rakonczay Gábor előadása, a közös futások, beszélgetések azt hiszem jó időre segíteni fognak a hétköznapokban.

 

Köszönöm minden résztvevőnek és a hozzánk csatlakozó nagykanizsai és környékbeli futónak is az élményt!