Az év első versenye

2016.01.06 20:07

La Corsa della Bora (55,5 km-es terepverseny, 1970 m szintemelkedéssel)

Ma ismét csodás helyen futhattam. Triesztből indultunk és Portopiccoloig futottunk hegyen völgyön át. Nedjalkov Balázs és Sulyok Ábris utazott a versenyre és sz

 

erencsémre elvittek magukkal, amit itt is köszönök. Tegnap érkeztünk és a versenykiírással ellentétben nem a Bora szél fogadott minket, hanem gyakorlatilag tavaszias idő.
Mivel nem szeretem a nagy hideget, nagyon örültem az időjárásnak.
A rajt után eldöntöttem, hogy nem nézem az órámat, csak élvezem a futást és arra figyelek, hogy ne törjem össze magam. A pálya meglehetősen technikás volt, sziklás, köves, de örültem ennek is, jó gyakorlás lett a Transgrancanariára.
A táj mesés volt, a lejtőket is egész jól sikerült megfutnom és a verseny második felétől senki nem előzött meg, vagyis az erőbeosztásom jól sikerült.
A lényeg, hogy teljesen "egyben" értem célba és a verseny alatt semmi gondom nem volt. Az időm 6:45 lett, amit csak a célban láttam, 6. lettem. Érdekes érzés volt, igazából megsaccolni sem tudtam, hány órája vagyok úton csak futottam és gyönyörködtem a tájban.

Összességében jó felkészülési verseny volt.