Előadás - extrákkal

2018.06.12 09:25

Hétfőn a "2018 a külhoni magyar családok éve" program keretében tartottam előadást a Kárpát-medencei vállalkozók találkozóján. Gyakran tartok tréningeket, ami miatt most erről írok, annak az az oka, hogy a résztvevők különösen nyitott, érdeklődő csapatot alkottak. 200 fiatal, akikkel végül egy családias beszélgetés alakult ki köztünk.

A légkör valahogy azt hozta ki belőlem, hogy búcsúzóul azt mondtam nekik: akkor reggel 6-kor találkozunk a szálloda előtt és indulunk futni! Nagy lelkesedésre nem számítottam, de tévedtem. :-)

Nekik éjszakába nyúlt a programjuk, de reggel azért négyen vártak a szálloda előtt és elkísértek az első körömre. Nagyon jó élmény volt. Az erdélyi srácoknak kicsit ugyan hiányzott a medvék nyújtotta plusz motiváció, de azért igyekeztem kárpótolni őket. ;-)

Nagyon jó megtapasztalni újra és újra a futás közösségteremtő erejét! Úgy beszélgetni egy új futótárssal, mintha évek óta ismernénk egymást. Többek között ezért is szeretek futni. :-)