Főpróba

2019.04.08 21:26

3 nap, 140 kilométer a Dél-dunántúli Kéktúrán.

A Namib-sivatagi versenyemre való felkészülés főpróbájaként vágtam neki a hétvégének, zsákkal a hátamon.
Pénteken Zalakomártól Nagykanizsáig mentem (~35 km). Az első két órában zuhogott, sokat dagonyáztam. "Na, ez is jól kezdődik" - gondoltam, de aztán kitisztult az idő, és egyre szebb volt a táj is, a végére már élveztem is, bár eléggé elfáradtam.
A második naptól csatlakozott hozzám Jakabházy Miklós barátom, így kettesben vágtunk neki Rádiházán a 61 km-nek. Az első 40 föl-le még úgy-ahogy elment, az utolsó 20-ast azonban nagyon megszenvedtem. Elment az összes erőm, Miki 5 kilométerrel a vége előtt felajánlotta, hogy kipróbálja a zsákom (szerintem csak cselezett) - és már vissza sem adta. Jobb is, mert egyszerűen nem bírtam volna már cipelni. Teljesen kibuktam, a sírás kerülgetett, arra gondoltam, hogy nem fogom majd bírni a sivatagban sem... Hazavánszorogtam, és úgy-ahogy voltam bedőltem a kutyák mellé, míg kicsit összeszedtem magam. Valószínűleg nem frissítettem eleget, azért fogyhattam így el, nem tudom.
Ma Zalalövőtől Rádiházáig 44 km várt ránk. Az eleje nagyon nehezen ment, főleg fejben. A tegnapi nap nagyon megviselt, féltem, hogy ma is meg fogok borulni. Aztán ahogy fogyott a táv, úgy javult a kedvem is, és végül különösebb probléma nélkül be is értünk.

Összességében hasznos három nap volt, még ennyi év után is sokat tanulsággal szolgál egy ilyen kihívás. Gyönyörű helyeken jártunk, el is döntöttem, hogy majd szép lassan végigjárom a Kéktúrát.

Köszönöm Miki és a családom segítségét!