Futás + karate

2018.11.11 17:21

Futás + karate = élményekben gazdag hétvége! :-)

Az elmúlt hétvégét Hegykőn töltöttem, ahol a közeljövőben sorra kerülő Európa-bajnokságra készült az ifjúsági karate válogatott mintegy harminc tagja és velük együtt edzett még több mint száz ifjú karatés. Az Y Akadémia által szervezett edzőtábor az EB előtti formábahozás célját szolgálta, melyen azt a megtisztelő feladatot kaptam, hogy saját tapasztalataimat felhasználva segítsek az ifjú sportolók mentális felkészülésében: a nehézségekkel való megküzdésben, holtpontokon való túljutásban.

Azért szeretem az ilyen rendhagyó napokat, mert nem csak adok, hanem én magam is sokat tanulok, töltekezem, értékes embereket ismerhetek meg. Élmény volt testközelből megfigyelni az az erőt, dinamikát, eltökéltséget, amit az edzés alatt a karatésokon láttam. Remélem egy kicsit én is hozzá tudtam járulni ahhoz, hogy sikeresen szerepeljenek az Európa-bajnokságon!

Természetesen a futás sem maradhatott ki a programból, a közelben lakó lelkes "Futafertő" csapatával (és néhány, egész távolból érkező futóval) egy 30 kilométeres kört tettünk meg a környéken szombat délelőtt.

Köszönöm a meghívást a szervezőknek, a tökéletes kikapcsolódási lehetőséget és a kiváló gasztronómiai élményeket pedig a Tornácos - Hegykőnek.

Szuper hétvégém volt!