Győzelem Horvátországban

2016.04.03 19:49

A mai napra kinéztünk egy jó kis programot: Horvátországban a Zágráb és Csázma közötti 61 km-es futóversenyt.
Egyszer már jártam itt 4 éve, akkor nyertem, de visszanézve az akkori 4:43-as kilométrátlagomat ma ez elég elérhetetlennek tűnt, főleg a 150-es maximális pulzushatár mellett.
Így aztán teljes nyugalommal vágtam neki a távnak, a mezőny elég erős szokott lenni, ezért úgy éreztem, esélyem tuti nincs a dobogóra...

 

Nagyon jó szervezésű a verseny, annyi érdekessége volt..., hogy egyéni frissítőt nem vihettünk magunkkal, ami menet közben derült ki, így 20 km-nél le kellett adnom a frissítőponton a zsákomat, zseléstül, izóstul, de igyekeztem pozitívan hozzáállni: legalább nem kell cipekednem...
A 150-es pulzust, úgy döntöttem 50 km-ig tartom, aztán belehúzok kicsit. Végül nagy meglepetésemre 4:40-es átlagot sikerült összehoznom és megnyertem a versenyt. Most fülig ér a szám :-)