Megjelent a harmadik kiadás - újra kapható a könyv!

2018.04.05 17:55

Április 3-án került ki a nyomdából a "Másfél nap az élet" c. könyvem harmadik kiadása. Nagyon büszke vagyok rá, mert álmomban sem gondoltam volna, hogy több ezer példány fog gazdára találni belőle, és nagyon hálás vagyok Nektek a rengeteg pozitív visszajelzésért.

A következő hetekben várható néhány dedikálással egybekötött előadás, ezekről majd hírt adok itt, az oldalamon. Jövő héttől pedig hetente 1-1 dedikált példányt lehet nyerni - figyeljétek a játékot!

A legfontosabb, azaz a Ti visszajelzéseitek pedig a Facebook oldalam "Vélemények" fülre kattintva olvashatóak. Egy a sok közül, amire különösen büszke vagyok: "... kötelező olvasmány minden futónak." - (Kocsis Árpád, BSI versenyigazgató) - Köszönöm!



Olvass tovább: https://preview.lubicsszilvi.webnode.hu/konyv/

Április 3-án került ki a nyomdából a "Másfél nap az élet" c. könyvem harmadik kiadása. Nagyon büszke vagyok rá, mert álmomban sem gondoltam volna, hogy több ezer példány fog gazdára találni belőle, és nagyon hálás vagyok Nektek a rengeteg pozitív visszajelzésért.

A következő hetekben várható néhány dedikálással egybekötött előadás, ezekről majd hírt adok itt, az oldalamon. Jövő héttől pedig hetente 1-1 dedikált példányt lehet nyerni - figyeljétek a játékot!

A legfontosabb, azaz a Ti visszajelzéseitek pedig a Facebook oldalam "Vélemények" fülre kattintva olvashatóak. Egy a sok közül, amire különösen büszke vagyok: "... kötelező olvasmány minden futónak." - (Kocsis Árpád, BSI versenyigazgató) - Köszönöm!



Olvass tovább: https://preview.lubicsszilvi.webnode.hu/konyv/

Április 3-án került ki a nyomdából a "Másfél nap az élet" c. könyvem harmadik kiadása. Nagyon büszke vagyok rá, mert álmomban sem gondoltam volna, hogy több ezer példány fog gazdára találni belőle, és nagyon hálás vagyok Nektek a rengeteg pozitív visszajelzésért.

A következő hetekben várható néhány dedikálással egybekötött előadás, ezekről majd hírt adok itt, az oldalamon. Jövő héttől pedig hetente 1-1 dedikált példányt lehet nyerni - figyeljétek a játékot!

A legfontosabb, azaz a Ti visszajelzéseitek pedig a Facebook oldalam "Vélemények" fülre kattintva olvashatóak. Egy a sok közül, amire különösen büszke vagyok: "... kötelező olvasmány minden futónak." - (Kocsis Árpád, BSI versenyigazgató) - Köszönöm!