Namíbiában

2019.04.22 11:01

Szerencsésen megérkeztünk Namíbiába, a versenyközpontnak helyet adó városba, Swakopmund-ba. A települést a Namib-sivatag veszi körül, másrészt viszont az óceánparton fekszik, emiatt viszonylag hűvös van, kb. 15-20 fok. Szinte állandó, kellemetlen szél fúj a víz felől, gyakran felhős az ég. A verseny első két napján hasonló időre lehet majd számítanunk, aztán ahogy beljebb futunk majd a kontinens felé, úgy melegszik majd az idő napközben 40 fok körülire.
Ma délután kisütött a nap, edzettem is egy jót a sivatagban.
Szinte hihetetlen, de ahogy elhagytam az utolsó utcát, máris a sivatagban találtam magam. Gyönyörű dűnék közt kanyarogtam bő egy órát - persze nem bírtam ki, pár tetejére is felmentem. Erről kis videó van az Insta oldalamon: https://www.instagram.com/lubicsszilvi/?hl=hu)
Edzés után pedig a napi elemózsiacsomagjaimat pakoltam el - hiába, közeledik a rajt. Még hat nap, és indulunk...

Köszönet: MOL csapat, Szerencsejáték Zrt., GARMIN.hu, Rudy Project Hungary, Miénk a terep, #guforit, Compressport Hungary

Kimelet támogató:

Kimelet támogató:

Kimelet támogató: