Ultrabalaton köszöntő

2018.05.11 17:06

Az idén azt a megtisztelő felkérést kaptam, hogy legyek az Ultrabalaton fővédnöke, melyet szívesen vállaltam el.
A műsorfüzetbe írt köszöntőm:

Kedves Ultrabalatonisták!

Megtisztelőnek érzem, hogy köszönthetlek Benneteket.
Az Ultrabalaton 2007-es indulása óta szinte nem volt olyan év, hogy valamilyen formában ne lettem volna ott az eseményen. Elmondhatom, mindegyik hatalmas élmény és kaland volt, igazi ünnepek, amelyekre nagyon szívesen emlékszem vissza. Indultam párban, egyéniben, nagy csapatban és voltam kísérő is.
Az UB varázsa utánozhatatlan. Egy olyan ultrafutó esemény, ami igazán a miénk. Szerintem mindegyikünknek kötődnek emlékei a Balatonhoz, jó elérni azt a települést, ahol valamikor nyaraltunk. Jó, hogy az út mellett ott vannak a szurkoló barátok, családtagok, futótársak, hiszen itt mindenki együtt tud lenni, itthon vagyunk - ez a mi saját ünnepünk.
Az NN Ultrabalatont rengeteg készülődés előzte meg a részetekről. Szerveztétek a csapatokat, beosztottátok a szakaszokat, edzettetek külön, együtt. Az egyéniek talán évek óta szemeztek az indulással, vagy már rutinosan, sokadik alkalommal indulnak neki ennek a hosszú napnak; de a rajtvonalnál mindenki ugyanazt a libabőrös izgalmat fogja átélni.
Kívánom, hogy úgy sikerüljön ez a napotok, ahogy terveztétek, ha a kemény versenyzés a cél, tegyétek oda magatokat, ha a buli barátokkal, csináljátok lazán.
Egy a lényeg: élvezzétek, hogy ott lehettek ezen a fantasztikus versenyen! Csodáljátok a Balatont, szurkoljatok egymásnak, éljétek át, hogy ez csak a ti napotok, hiszen azt csináljátok, amit nagyon szerettek: futhattok!
Sok sikert kívánok Nektek!