Utolsó futás

2017.12.31 20:48

Az idei év utolsó futásának képével kívánok Nektek nagyon boldog új évet!
Köszönöm, hogy egész évben velem voltatok jóban-rosszban, követtétek a GPS jelemet, aggódtatok, ha elakadt, örültetek, ha célba ért. Köszönöm a rengeteg pozitív visszajelzést a könyvünkkel kapcsolatban, ez egy olyan siker volt az idén, amire igazán nem is számítottam!
Köszönöm a támogatóimnak, hogy eljuthattam a Badwaterre és hetedszer is teljesíthettem a Spartathlont!
A mai edzéssel 6586 kilométert tettem meg 2017-ben, versenyeken, barátokkal és legtöbbször kettesben Marcipánnal.
2018-ra már megvannak a célok, amiért minden nap lehet majd tenni és szerintem ez visz mindent előre. Kívánom nektek is ugyanezt: bármilyen (futós vagy nem futós) célt, amiért minden nap tesztek majd és persze azt, hogy érjétek is el.
Köszönet: #molcsapat #zalamegye #szerencsejatekzrt #garmihu #compressport #nike #MUTI