58 kilométeres verseny Olaszországban

2024.01.08 18:48

S1 Trail - La Corsa della Bora - harmadszor: 58 kilométer 2300 méter szintemelkedéssel.Igyekszem minél többet technikás terepen futni, de Zala nem bővelkedik sziklás hegyekben, így bizony utazni kell, ha ilyen jellegű örömökre vágyom. :-) 

Szerencsére ez a verseny közel van hozzánk, bő három óra alatt elérhető autóval,  úgyhogy Gyurival beneveztünk. Szuper verseny volt, de az időjárás miatt kicsit extrémebb a szokásosnál. A hegytetőkről lezúduló sáros patakokban futni órákon át élmény volt... :-) Viszont végre alakul a mozgásom a lejtőkön! Pár éve még csak topogtam volna berezelve a sáros sziklákon, de idén csapattam lefelé. Oké, Tiricz Inci kétszer lett volna gyorsabb, de nagyon élveztem, hogy senki nem előz meg a lejtőkön. Mondjuk ebben az is nagy szerepet játszott, hogy vakon bízom a Thundercrossban, kövön és sárban is nagyon jól fog. Egyszer sem estem el, ami szerintem a futónacik farát elnézve nem sok mindenkivel történt meg a versenyzők közül: a mezőny leginkább egy vaddisznócsordához hasonított egy kiadós dagonyázás után.Köszönhetően a hidegnek, igyekeztem haladni, a GU roctanennak hála pedig az erő is megvolt hozzá. Így az utolsó 6 kilométeren még sikerült jópár futót, köztük négy lányt is megelőzni. A foglalkozás elérte célját: jól elfáradtunk és Gyuri már megírta a családi beutalót a pszichiátriára - amilyen őrültek vagyunk... :-)