A homokdűnén túl - könyjánló

2021.05.12 09:43

"Könyves hetem második napján Lubics Szilvia, egy háromgyermekes ultrafutónő második önéletrajzi könyvét mutatom be, amelyet a férje, Lubics György írt. Tavaly év elején volt alkalmam őket személyesen is megismerni, amikor egy páros interjú elkészítése céljából felkerestem őket Nagykanizsán; így a könyv olvasása közben könnyen magam elé tudtam képzelni nemcsak a ultrafutónőt; hanem őt a legtöbb versenyére elkísérő férjét, akinek humoros stílusát könnyen felismertem a könyv soraiban is." - olvasható az "Így írok én" könyvbemutató blogjában. Az írás szerzője bár rendszeresen fut, de az ultrafutás távol áll tőle, így magam is kíváncsi voltam, hogy milyen hatással volt rá a könyvem - ami szándékaim szerint bár az ultrafutás különös világába kalauzolja el olvasóit, de annál sokkal többről szól.

Antal-Ferencz Ildikó gondolatait ide kattintva olvashatod el: igyiroken.hu/lubics-szilvi-a-homokdunen-tul-egy-ultrafutono-beszamoloi/