Baráti meglepetés

2020.04.05 20:28

A barátok, a karantén ellenére is tudnak meglepetést szerezni.
A mai futást nagyon vártam, nem volt semmi feladatom, csak 3 órát nagyon lazán futni. Régebben ilyenkor csatlakozott hozzám egy-két futótársam, akik hiányoztak a reggeli indulás előtt. Váltottunk néhány üzenetet, ki merre fut ma. Egyiküknél épp kisült egy jó adag sajtos pogácsa, vicceltem is, hogy hozzon majd ki belőle az erdőbe.
Futás közben épp azon gondolkodtam, hogy előveszem az egyik zselémet, amikor megláttam az út mellett egy bringát, ami azon a környéken elég ritkán fordul elő. A domb aljában pedig épp Vidra barátom próbált egy fára feltenni nekem egy zacskó pogácsát, hogy megtaláljam, ha odaérek.
Teljesen meghatódtam. Hetek óta nem láttam a barátaimat és bár a 2 méter távolságot tartottuk, tudtunk beszélgetni egy kicsit.
Jó lesz majd, ha újra nyugodtam találkozhatunk és időnként közösen is futhatunk. Addig is boldoggá tesz, ha visszagondolok a mai meglepetésemre.