Csik Ferenc-díj

2023.05.08 08:11

Május 5-én, a Magyar Sport Napja alkalmából rendezett ünnepségen abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy átvehettem a Csik Ferenc-díjat. Nagy büszkeséggel töltött el, hogy gyermekkorom csodálattal figyelt sportolói, Regőczy Krisztina és Sallay András olimpiai ezüstérmes jégtáncospár mellett jómagam részesültem ebben a kitüntetésben, melyet kiemelkedő sportteljesítmény és életmű alapján kaphat meg valaki - ahogy a díjátadón ismertették.  Amatőr sportolóként különösen megtisztelő pillanat volt ez számomra, köszönettel tartozom ezért a családomnak, mindenekelőtt Gyurinak (férjemnek), aki mindig támogatott abban, hogy a hivatásom és a családom mellett sportolóként is kiteljesedhessek.

Maga a díjátadás tökéletesen tükrözte a mindennapjainkat, hiszen a rendezvény napján mi éppen párosban teljesítettük Gyurival az Ultrabalatont, így én a díj átvétele után azonnal siettem Keszthelyre, hogy leváltsam őt. A célbaérkezésünk után pár órával pedig már büszke szülőkként álltunk a legkisebb fiunk ballagásán, majd bonyolítottuk le a családi ünnepséget.

És bár ez az elismerés egyfajta életmű-díj, a futást természetesen nem hagyom abba, vár rám még néhány kilométer...