Első duatlon

2021.05.23 22:04

Megszereztem életem első duatlon érmét! Az "elsők" mindig emlékezetesek, de a célban Herr Gyula, a verseny főszervezője is azt mondta, hogy sikerült jól "belenyúlnom", ezt sosem fogom elfelejteni... Az első 10 km futás a tervezett 55 perc alatt meglett, aztán jött a 60 km bringa. Két dologtól féltem: hogy defektet kapok (mert sosem szereltem még) és hogy esni fog az eső (mert esőben sem tekertem még, annál félősebb vagyok). Ehhez képest a harmadik 15 km-es kör elején leszakadt az ég, olyan viharos szél és jeges eső jött, hogy a kör végére alig tudtam tartani a kormányt, annyira reszekett a kezem. Szerencsére Gyuri megmentett: meleg ruhával és teával várt, így az utolsó körben csak arra figyeltem, el ne essek. Jó dombos volt a pálya, közel 1000 méter szint volt benne. A második 10 km futáson már tudtam, hogy meglesz, annyira boldog voltam! Olyan jó volt újra átélni a versenyzés izgalmát, a hangulatot... Végül 4h58min után értem célba, 13. lettem. A szervezés kiváló volt, eltekintve a másfél óra ronggyá ázástól jól is éreztem magam - és még defektet sem kaptam!

Köszönöm Gyurinak, hogy végig a pálya szélén állt, és tudtam, bármi gond van, számíthatok rá, köszönöm a felkészítést Cser Beatrixnek, Nektek pedig, hogy annyian szurkoltatok!