Félúton

2014.02.24 09:09

Még alig indultam neki és máris elértem az út feléhez. Ez most így hétfőn a fotelben ülve tulajdonképpen nagyon egyszerűnek tűnik.


Kicsit más most ez a felkészülés, mint az eddigiek. Nem vagyok kint olyan sokat, mint az eddigi kemény hetekben.  Nem attól húzós az edzés, hogy 50-60 kilométert futok, bár az is megesik azért legalább egyszer a
héten. Az intenzitás változott, erősödött.


Nem panaszkodhatok a múlt hétre: kedden volt futótársam, akivel jól kihajtottuk egymást dombon. Óráról-órára növelve az intenzitást. Azért ilyenkor előjön a versenyszellem, nem lehetsz gyenge. Aznap tökéletes társam volt ehhez Bekk Csabi, tolta neki rendesen! A csütörtöki edzést szerettem volna nagyon szépen végigcsinálni,
játszani a tempókkal, ahogy kell. Sikerült is. Aznap Sznopek Józsi barátom épp arra járt autóval és komplett frissítőállomást hozott elém az útra. Nem győzök hálás lenni ezekért a barátságokért. Józsival 2007-ben kezdtünk együtt futni, 2008-ban együtt csináltuk meg a Bécs - Budapestet. A verseny második napján a kezemet fogva több kilométeren keresztül húzott be a győri célba. Azóta nem edzünk közösen, csak nagyon ritkán, de mindig számíthatok rá és ő is rám. Tavaly megcsinálta a Spartathlont, tudja, mit jelent az, mikor az edzésem közben befékez mellettem kocsival és kóla, víz kerül elő a csomagtartóból.
Mennyi jó ember köszönhetek a futásnak!


Péntekre már fáradtam kicsit, futás után a TRX edzésre nem mentem túl lelkesen, de annál jobban esett. No meg vasárnap is az eső... Hajnali indulással terveztem egy 4 órás edzést. Viharos szél, eső ébresztett. Megfőztem a családnak és elmentem padra futni. Megmondom őszintén kegyetlenül szenvedtem. Az első óra után komoly kétségeim voltak, hogy kibírom-e a 4 órát. Mindenhol kidörzsölődtem, mivel szakadt rólam a víz. A 3. óra volt a egrosszabb, aztán a 4. már jól ment. Sikerült végig gyorsítani. Végül bemelegítéssel-levezetéssel együtt 55 kilométert hajtottam a padba. Egy ideig biztos nem megyek terembe futni. Mindenesetre fejben erősödtem az biztos!


Befejeztem a második hetet. Még 2 kemény... Szorítsatok!