Futóverseny az ismeretlenben

2023.04.02 16:07

Black Hole Nano. A futóverseny, ahol nem tudod mi vár rád, milyen hosszú a pálya, mennyi a szint, nem vihetsz magaddal semmit.

Mint utólag kiderült, tegnap 46 kilométert futottunk a Gerecsében és Vértesben. Én a célban 45 kilométerre tippeltem. Csodálatos nap volt barátokkal, virágtengerrel, fantasztikus segítő személyzettel. Az útvonal csillagos ötös volt: tömény vizuális élmény. A bizonytalanság abszolút nem zavart, én 50 kilométerre állítottam be magam, nagyon jól tudom, milyen érzéssel kell ennek társulni, hogy menjen szépen végig a futás. A frissítés nálam a határon táncolt, de abban is biztos voltam, hogy egy ötvenesnél ez még nem jelenti a kalapácsos ember felbukkanását. A hosszún azért ez benne lett volna a pakliban. Az időm 4:34 lett, amivel sikerült nyernem, bár erre abszolút nem számítottam. Szuper csajokkal állhattam a dobogón!