Sarok napló -2.nap

2021.01.09 22:11
A mai napon valahogy megnyugodtam a műtét miatt, amihez hozzájárult a rengeteg kedves üzenet, amit az előző két naplóbejegyzésemre és privát üzenetként kaptam - köszönöm! A legmegnyugtatóbb egy általam nagyon kedvelt kiváló futó üzenete volt, akit hasonló problémával műtöttek egy éve, és az egyik legjobb futóévét tudhatja maga mögött azóta. Mindezektől feldobódva indultam ma az utolsó hosszabb, 2 és fél órás edzésemre Gyurival és a kutyákkal az egyik kedvenc terepünkre, ahol arra számítottam, hogy Vidra barátom és a felesége Detti vár ránk. A helyszínre közeledve gyanús volt a kutya- és autómennyiség. Amikor pedig megpillantottam még két tanítványomat, akik közül Peti két órát utazott, hogy együtt fussuk az utolsó hosszút, úgy meghatódtam, hogy hirtelen kiszállni sem volt erőm. Az erdő is szép hóruhát öltött a kedvünkért, mi pedig futottunk egy jót, végül még egy baráttal és "természetesen" a kutyájával kiegészülve. Klassz délelőtt volt, a habot a tortán a futás után a kocsikból előkerült édes vegán golyócska és torta jelentette - még ha ez így teljes képzavar is. Búcsúzóul még egy gyönyörű ajándékot is kaptam, nem győztem a golyócskák után a könnyeimet is nyeldesni... Bár a műtét után egy darabig futóként nem, de edzőként működőképes leszek és biztos vagyok benne, hogy lesz okom futósikereknek örülni!
Attól kicsit tartok, mihez fogok kezdeni magammal a műtét utáni hetekben - én, aki folyamatosan pörgök, és hozzászoktam, hogy nincs egy szabad percem sem. Végül annyira megrettentem attól. hogy csak az ágyban fogok feküdni és bámulom a plafont, hogy beregisztráltam egy száz órás intenzív online angol nyelvtanfolyamra. Megnyugodtam. Everything will be fine!