Sarok napló 27. nap

2021.02.07 19:37
Ez a hét sem telt eseménytelenül a lábam kapcsán (sem). A legfontosabb, hogy voltam kontrollvizsgálaton, és Magos főorvos úr (aki operált) mindent rendben talált. A csont és a seb rendben gyógyul, két hét múlva a megbeszéltek szerint jöhet a másik sarkamon is a műtét.
 
Nagy örömömre a papucsomat már időnként cipőre cserélem, így végre egész "normálisan" tudok öltözködni, mert ugyebár a papucs így február elején néhány ruhámmal elég furcsán mutatott az utcán..., persze ez nem zavart túlzottan, de na... azért így mégis jobb.
Ha már cipő: előkerült a futócipőm is. Tegnap gyalogoltam bő 4 kilométert, amit ma megismételtem, de immár futást imitáló mozgással. Közben Gyuri kivitte a vizslákat futni, így amikor végeztek pont látott "futni", és megállapította, hogy csöppet sem haladok lassabban, mint a 2010-es Spartathlonom utolsó 50 kilométerén.Mondjuk én is pont erre gondoltam közben... Mostantól két hétig igyekszem minden nap gyakorolni azt a mozgásformát, nehogy teljesen elfelejtse a lábam, mi is lesz a dolga a jövőben.
 
Mennek az erősítések is, a nappalink lassan úgy néz ki, mint egy fitness stúdió, amit a héten is bővítettem pár nélkülözhetetlennek vélt darabbal. Amúgy mentségemre szolgáljon, hogy tényleg használom is őket. Zöld utat kaptam a bringás cipőben tekeréshez, ami nem túl kellemes, úgyhogy egyelőre nagyon rövideket görgőzök csak. Ja, és holnaptól megyek úszni is! Detti, aki segít nekem ebben, ma szólt, hogy ne reménykedjek a tanmedencés lubickolásban, mert jelenleg nincs benne víz, úgyhogy remélem működik annyira a lábam, hogy nem fulladok meg a mély vízben. Ha nem jelentkeznék be, az usziban keressetek!
Szóval, most vár rám két viszonylag aktívabb hét, aztán kezdünk mindent elölről, így módosítom is a mai címet "sarok napló // 27. és -15 nap"-ra...