Sarok napló 8. nap

2021.01.19 22:19
Vége a romantikának, a házassági évfordulónak, zajlanak a munkás hétköznapok. Igaz, számomra nem a megszokott munkával, nem a fogorvoslással járnak ezek a napok: fogat csak akkor látok közelről, ha Gyuri rám mosolyog. Furcsa, hogy nem dolgozom - ha jól emlékszem, alig pár nap volt az elmúlt 23 évben, amikor betegség miatt nem tudtam dolgozni. (Eltekintve attól, ha az ultrafutást betegségnek vesszük - mert akkor volt még plusz pár nap...) De ahhoz képest, hogy attól féltem, hogy majd unatkozom a műtét utáni időszakban, mert nem kell mennem a rendelőbe, hát nagyot tévedtem.
Ma reggel nyolcra jött Jutka - akihez évek óta járok személyi edzésre -, és alaposan megdolgoztatott, főként felső testre. De hogy kellemes emlékekkel gondoljak vissza erre az órára, kaptam tőle egy finom talpmasszázst is a műtött lábamra. Isteni volt...Viszonylag sokat van még csizmában a lábam, ha nem abban, akkor fásliban, és ha lekerül róla a kötés is, akkor az nagyon kellemes érzés. Egyébként félve nézem meg mindig a sebeimet, a külső oldalon már szinte teljesen begyógyult a kukucskáló "lyuk", belül még kell pár nap neki. Mondjuk, a sarkam olyan szép lila a bevérzéstől, hogy ha küldenék róla egy képet, tuti VIP tagságit kapnék az Újpest FC meccseire. Jutka után reggeli, aztán nem sokkal később érkezett Gitta, a gyógytornász. Ő remek érzékkel "találta meg" azokat az izmaimat, melyekben még nem volt izomlázam, és azokat dolgoztatta meg rendesen. Viccet félretéve minimálisan passzívan, döntő többségében aktívan mozgattuk át a lábamat. Szerinte teljesen rendben van minden ahhoz képest, hogy egy hete volt a műtét. A torna után rendbe kellett szednem magam, mert élőben jelentkeztem be az M4 Sport Sporthíradójában. Talán ez volt a nap legnagyobb kihívása. No nem az interjú, hanem a készülődés. Ha lenne itthon egy daru, ami beemel a fürdőkádba és onnan ki, sokkal egyszerűbb lenne az életem, mivel azonban nincs, elég nehéz mutatványt jelent beszállnom a kádba, és ott félig kilógó lábbal megfürdenem. Végül sikerült, időben érkeztem a felvételre: szerencsére nem kellett Budapestre utaznom, csak Boti szobájáig sántikálnom. Az adás itt nézhető vissza (06:35-től) https://mediaklikk.hu/video/sporthirado-2021-01-19-i-adas-5/#
A srácokkal ebédeltem, aztán kicsit összerámoltam a konyhában. A házimunka egyre jobban megy (Gyuri nagy nagy örömére), már tudok főzni, pakolászni, mosni. Jöhetett egy kis pihizés. Délután görgőztem egy órát (csizmában), ami nagyon jólesik, mert hiányzik a futás, és ez legalább jól felpörgeti a pulzusomat, és a lábam keringésének is nagyon jót tesz - ezért is javasolta Gitta. Késő délután pedig elkezdtem az angol online kurzust, amire a műtét előtt jelentkeztem. Nagyon élveztem! Szóval, szépen eltelt ez a nap is azt hiszem, nem lesz gond az elalvással. És bár elég kényelmetlen felpolcolt lábakkal aludni, de tegnap rájöttem, ha oldalt fekszem, és teszek a két lábam közé egy párnát, akkor sokkal jobb. És mivel pár napja van egy szép piros flamingós párnám, ez sem lehet akadály.