Ultrafutó tábor

2017.01.29 19:17

Véget ért az Ultrafutó táborunk, amit 5. alkalommal szerveztem meg. Amit érzek:

- Teljesen ki vagyok ütve a sok futástól és az izgalomtól, hogy minden jól sikerüljön.

- A 4 nap alatt 134 kilométert futottam és igyekeztem úgy intézni a dolgokat, hogy jó "buli" legyen mindenkinek.
- Nagyon hálás vagyok, hogy ennyien eljöttek az ország távoli pontjairól, sőt még Angliából is.
Köszönettel tartozom ezért minden résztvevőnek! Külön köszönet a férjemnek, Gyurinak, hogy támogatott a szervezésben, Katalin Szabadicsné Madarasnak, hogy a zalakarosi szállást és éttermet segített elintézni, Kele Attila Vidranak a trackek elkészítéséért és a terepszekció vezetéséért. Vajda Zoltán - Ultrafutónak és Rakonczay Gábornak a kiváló előadásokért. Végül, de nem utolsósorban a Zalakarosi Fürdőnek, hogy lehetőségünk volt a regenerációra is.

Együtt könnyebb!