Moab240, -15.nap

2022.09.22 00:00

Ezek a legsűrűbb napok egy nagy verseny előtt: még zajlik a hétköznapi élet, az edzések is pörögnek, plusz zajlanak az előkészületek is. Ma 4:30 - kor keltem, futottam 25 kilit az ébredező városban - de nagyon nem esett jól. Fáradt voltam, fáztam, nem tudtam felpörögni. Van ez így, főleg a sorozatterhelések után, szóval nem gond, mert egyébként jó formában érzem magam. Futás után mentem rendelni, kora délután értem haza. Gyors ebéd Kolossal, aztán mosás, porszívózás, teregetés kombó, melyet egy baráti kávézás tett elviselhetővé - még szerencse, hogy Dettiék beugrottak egyet hozzánk. Aztán irány a szülői értekezlet - lassan az utolsó alkalmak 18 év után...vajon hány szülőin voltam összesen, mire mindhárom fiam kirepül a gimnáziumból is. Bevásárlás, közös vacsi, aztán végre le tudtam ülni, hogy készüljek a versenyre. Szinttérkép, szakaszok, frissítési terv, navigáció stb. Ahogy azt mindig csinálom, végigmegyek a pályán. Nekem ez nagyon fontos, főleg egy ilyen hosszú versennyel kapcsolatosan - lassan elérek 250 kilométerhez, már csak 150 van vissza...