Moab240, -19. nap

2022.09.18 09:30

Vége a Moab 240 felkészülésem legnehezebb részének!

Csütörtöktől elkezdtem az utolsó sorozatterhelést, meglehetősen ideális körülmények között, az It's my trail tábor keretein belül. A csapat fantasztikus volt! Szinte mindig csapódott valaki az "extra" edzéseimhez. Igyekeztem kilökni magam a komfortzónámból!

Volt, hogy napi háromszor edzettem. Először hajnalban, majd reggeli után tele hassal egy hosszabbat (hogy szokjam ezt is). A hosszú futás után pedig direkt megvártam azt az érzést, hogy a meleg házban kellőképpen leeresszek, és ne legyen kedvem még két órát futni - mászni esőben, és újra nekiindultam. Volt hogy hajnalban szakadó esőben indultunk el a hegy lábától, hogy fent, a néhol térdig érő hóban, mi hagyjuk ott az első lábnyomokat. Volt havas esőben befelé fordulós, sziklákon egyensúlyozós, murvás úton lefelé száguldozós, csendes, és persze sok röhögős futásunk. Köszönöm mindenkinek, aki hozzátette a társaságot és saját kitartását! Elsősorban NedyBalinak, aki Zarándy Andrással együtt megszervezte ezt a tábort, és segített kitolni a határaimat. 62 kilométert hoztam össze az elmúlt négy napban, 7240 méter szintemelkedéssel. A legjobban annak örülök, hogy a testem szuper jól bírta mindezt.

Már csak három hét a rajtig!

#roadtomoab240

Kiemelt támogatóim: CHERRISK, Szerencsejáték Zrt.

Köszönet: GU Energy Hungary, Garmin Hungary, I Love Running