Spar Budapest Maraton

2023.10.15 17:23

Húsz éve futunk, de ez volt az első közösen futott versenyünk. Tegnap este fél 8-kor eszembe jutott, az egész napos siklóernyőzés után, hogy mi lenne ha ma nem csak szurkolnék Gyurinak, hanem lefutnám vele a maratont. Kissé kínosan éreztem magamat, amikor ezzel a kéréssel ráírtam a szervezőkre. Úgy gondoltam forgatnak egyet a szemükön és válaszra se méltatnak, de nem így lett. A szemforgatás persze lehet, hogy megvolt, de mondjuk úgy, last minute nevezhettem. Fantasztikus volt a verseny: kezdettől fülig érő szájjal futottam. Imádtam a tökéletes futóidőt, a szurkolókat, a rengeteg ismerőst, a gyönyörű útvonalat, a zenészeket, és azt, hogy Gyuri ott van mellettem. Külön élmény volt, hogy Olivér fiunk is indult párosban, és vele is találkoztunk a pályán. Teljesen egyenletes 5:09-es tempóval ,134-es átlagpulzussal boldogan értem célba.Igaz, kellett húsz év, hogy kipróbáljuk a közös versenyzést, de talán még nem túl  későn vágtunk bele...Köszönöm az indulási lehetőséget a BSI-nek!