Szilvi vs. Mangó végeredmény

2019.03.05 14:04

Sokszor gondolkodtam rajta, mennyivel futhat többet Mangó, a kisebb vizslám, mint én - és hála a technikának, most kiderült...
Az elmúlt héten Mangó minden nap velem futott és kapott kölcsönbe egy Garmin órát, amivel mértem az adatait. Miközben én 6 futás és egy séta alatt 118 kilométert tettem meg, addig Mangó 163 km-t futkározott össze. Mindezt úgy, hogy egy cseppet sem látszott rajta a fáradság, ide-oda cikázott mellettem - előttem, de mindig körülöttem. Minden egyes nap, amint meglátta rajtam a futóruhát, alig fért a bőrébe, nyüszkölt, sivított, pörgött-forgott, amíg el nem indultunk...

A megtett távok 10 és 53 km közöttiek voltak, Mangó átlagtempója 4:30 és 5:50 között volt (hiába, sokat kellet rám állva várnia), a maximális sebessége 41,2 km/h volt (minden alkalommal futott 40 km/h környékén). Sok érdekes adat született.