Vizsgálaton

2019.02.14 17:20

Szerencsére engem eddig elkerültek a komolyabb sérülések, amik akadályoztak volna a sportolásban, Gyuri azonban régóta küszködik egy fájdalommal, ami zavarja a futásban. Mivel jó orvos, de rossz beteg :-), eddig nem törődött vele komolyabban, de végre rászánta magát, hogy utánajárjunk a mi lehet a baj - így Valentin napra egy kivizsgálást kapott tőlem a Life Like Egészségügyi és Mozgásdiagnosztikai Központban. :-)

A helyet én onnan ismertem, hogy nemrég itt voltam teljesítménydiagnosztikai vizsgálaton, amivel nagyon meg voltam elégedve. Mivel egy helyen van (többek között) az orvosi vizsgálat, ultrahang, rtg, MRI így gyorsan, teljes körűen ki lehet vizsgálni a sportsérüléseket - ami tökéletes megoldás az ilyen "nehéz" betegnek is, mint a férjem. A lényeg, hogy szerencsére nincs komolyabb sérülése, így "kénytelen" tovább futni - nincs kibúvó. :D